Twaróg pomarańczowy

Twaróg ma te właściwość, że można go łączyć praktycznie z nieskończoną ilością produktów, by stworzyć coś pysznego i pożywnego. Ja preferuję głównie słodkie kombinacje. Oto przed wami twaróg pomarańczowy.

Składniki na jedną porcję:
  • 300 g chudego twarogu
  • 2 łyżki kandyzowanej skórki pomarańczowej w syropie
  • kilka cząstek pomarańczy do przyozdobienia

Wykonanie:
Twaróg rozdrabniamy do naczynia. Dodajemy do niego 2 łyżki skórki pomarańczowej z syropem i wszystko ze sobą mieszamy. Na finał przyozdabiamy kilkoma cząstkami obranej pomarańczy.


Smacznego!


4 komentarze:

  1. Nie wątpię, że smak jest bardzo dobry :D ale nigdy nie umiałam się przekonać do słodkiej wersji twarogu! To tak jak jeść serek wiejski z dżemem albo cukrem (niektórzy taką robią!). Pomimo tego, że uwielbiam słodycze to tutaj jestem konserwatystką :) hm... może kiedyś powinnam jeszcze raz spróbować, dać się przekonać.

    Pozdrawiam,
    Veggy

    OdpowiedzUsuń
  2. Twaróg w każdej wersji smakuje wyśmienicie <3 taki z owockami uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak jadłem jeszcze pieczywo, to lubiłem pajdę posmarować grubo masłem, na to konkretny plaster białego sera z bloku, sól, pieprz albo jeszcze paprykę czy czosnek w proszku... czad...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą papryką w proszku to też niezła opcja musi być, jak kiedyś będę miał twaróg "na gorzko" to sobie spróbuję :-)

      Usuń

 
  • Kawiarnia Aron © 2012